fbpx
İletişim Fakültesi

Bölümün Amacı

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

AKADEMİK

FAKÜLTELER

İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Bölümün Amaçları

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, teknoloji ve sosyokültürel değişime bağlı olarak değişen dünyada kurumların ve bireylerin iletişim süreçlerinin yürütülmesinde aktif olarak yer almak üzere eğitim alırlar. İletişimin geleneksel medyayla beraber dijital ortamlarda da yoğun bir şekilde gerçekleşmesi ve değişmesi, kurumların ve bireylerin gerçekleşme ve değişim sürecinde Halkla İlişkiler ve Reklamcılık mezunlarına ihtiyacını arttırmaktadır. Halkla İlişkiler ve Reklam uzmanları artık dijital ortamlarda da oluşan yeni çalışma alanlarında kurumların ve bireylerin iletişime yönelik ihtiyacını karşılamaktadır. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerine geleneksel ve dijital medyada teorik ve uygulama becerileri kazandırmayı amaçlıyoruz.

 

Bu eğitim sürecinde iletişimin disiplinler arası özelliğine uygun olarak ekonomiden hukuka, felsefeden psikolojiye kadar birçok farklı disiplinden edinilen bilgiler, öğrencilerin geniş bir perspektiften dünyanın değişim ve gelişim sürecini analiz etmelerine rehberlik eder. Edinilen bilgiler çerçevesinde öğrenciler proje süreçlerinde takım çalışmasını öğrenip sunum becerilerini geliştirirken sektörel gelişmeleri ise çeşitli etkinlik, söyleşi, tarama süreçleriyle takip etme imkânına kavuşur ve trendlere bağlı sektörün gelişiminden haberdar olurlar.

 

Bölüm İş Birlikleri

Bölümümüzde “Bitirme Projesi”, “Reklam Kampanyaları” uygulamalı eğitim verilen dersler kapsamında, farklı markalarla iş birlikleri yapılmaktadır. Derslerde gerçekleştirilen marka iş birlikleri aracılığıyla sektöre kampanya hazırlayan öğrencilerimiz, mezun olmadan önce sektör deneyimine sahip olmaktadır. Öğrencilerimiz markalardan aldıkları brieflerden hareketle bir kampanya hazırlamakta ve marka yetkililerine sunmaktadır.

 

İş birliği yapılan markalara örnekler:

· DeFacto,

· GittiGidiyor,

· Hepsiburada,

· Hopi,

· Kidzania,

· Little Caesars Pizza,

· Orzax İlaç Pazarlama.

· Pastavilla,

· Slazenger,

· Skechers

 

Bölüm Etkinlikleri

Teori ve uygulamaya önem veren Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nde sektörde çalışan mezunlarımız “Kampüste Mezun Var” etkinlikleri kapsamında öğrencilerle buluşmakta öğrencilik yıllarına ve sektöre ilişkin deneyimlerini paylaşmaktadırlar. Bunun yanı sıra sektör uzmanları da konuk olarak ağırlanmakta öğrencilerimize sektöre ilişkin deneyimlerini aktarmaktadır.

 

Bölüm Kulübü

Bölümümüze ait Arel Reklamcılık Kulübü kapsamında etkinlikler gerçekleştirilmekte, teknik geziler düzenlenerek ajans ziyaretleri yapılmaktadır.

Bölüm Hakkında

Fakülte Duyuruları



İstanbul Arel Üniversitesi

Duyurular, Haberler, Etkinlikler

Arel Duyurular


 

 

Arel Etkinlikler


 

 

Basında Arel


 

 

Arel Haberler