fbpx
İletişim Fakültesi

Yayınlar

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

AKADEMİK

FAKÜLTELER
İLETİŞİM FAKÜLTESİ

Kitap ve Kitap Bölümlerimiz

 

Prof. Dr. Ayhan Biber

Sivil Toplum Örgütlerinde Halkla İlişkiler

BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Nobel, Sayfa sayısı:125, ISBN:9755918841

Küreselleşmenin Yüzleri

Bölüm Adı:Felsefe ve Edebiyatta Küresel Düşler, Küresel Kabuslar, BAŞKAN Filiz, BİBER Ayhan, KEYMAN Fuat, SARIBAY Ali Yaşar, Yayın Yeri:Everest, Editör:BAŞKAN Filiz, Basım sayısı:1,

Halkla İlişkilerde Teorik Bir Çerçeve

BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Vadi, Sayfa sayısı:123, ISBN:9756768592,

Halkla İlişiklerde Temel Kavramlar

 

BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Nobel, Sayfa sayısı:127, ISBN:9789944770927,

Savunma Yönetimi – Disiplinlerarası Bir Yaklaşım

BİBER AYHAN, Yayın Yeri:Nobel Bilimsel, Sayfa sayısı: 460,

ISBN:9786253930264

Doç. Dr. Mehmet Yakın

Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya,

Editör:Yakın Mehmet, Özdoyran Güven,

Yayın Yeri:Hiperlink  Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7402-60-6

Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya

Bölüm Adı:İstanbul Metropoliten Alanındaki Reklam Ajanslarının Yer Seçim Tercihleri Üzerine Bir İnceleme, TARAKÇI SEZEN, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Hiper Yayın, Editör:Yakın, Mehmet; Özdoyran, Güven, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7402-60-6, Bölüm Sayfaları:117 -138

Handbook of Research on New Media Applications in Public Relations and Advertising

Bölüm Adı:Postmodern Discourse in Digital Advertising: A Study on “Deneysel Bankacilik” Advertising Series, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IGI Global, Editör:Eşiyok, Elif, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:572, ISBN:1799832015, Bölüm Sayfaları:180 -194

Medya ve Kültürel Çalışmalar: Teori ve Güncel Tartışmalar

Bölüm Adı:”Filmin Sonu Böyle Mi Olmalıydı?”: Canım Kardeşim Filminde Sunulan Toplumsal Gerçekçiliğin LÖSEV Reklamında Toplumsal Dayanışmaya Dönüşümü, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Gazi Kitabevi, Editör:Özdoyran, Güven, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7045-75-9, Bölüm Sayfaları:191 -213

Research Anthology on Social Media Advertising and Building Consumer Relationships

Bölüm Adı:Postmodern Discourse in Digital Advertising: A Study on “Deneysel Bankacilik” Advertising Series, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IGI Global, Editör:Information Resources Management Association, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:2012, ISBN:1668462877, Bölüm Sayfaları:361 -375

Debates on Media and Communication Studies

Bölüm Adı:Using Cultural Nostalgia in Corporate Image Advertising: Ziraat Bank 155th Anniversary Ad Example, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IJOPEC Publication Limited, Editör:Doğan, Emrah Öze, Nuran, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:219, ISBN:978-1-912503-73-5, Bölüm Sayfaları:187 -202

Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?

Yakın Mehmet, Yayın Yeri: Urzeni Yayınları,

Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:302, ISBN:978-605-7941-31-2

Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?

Bölüm Adı:Dijital Reklamcılık ve Gerçek Zamanlı Pazarlama: IKEA, Dolu Yağışı Örneği, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Urzeni Yayınevi, Editör:Yakın, Mehmet, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:302, ISBN:978-605-7941-31-2, Bölüm Sayfaları:271 -295

Reklamı Okumak, Reklamı Anlamak

Mehmet Yakın, Yayın Yeri:Urzeni Yayınevi, Sayfa sayısı:246, ISBN:9786057941305

Contemporary Issues in Labor, Public Finance Administration

Bölüm Adı:Perception Towards Advertising Sector Professionals: Presentation of Advertiser on Ekşi Sözlük, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:IJOPEC Publication Ltd., Editör:DEMİRDİZEN ÇEVİK Derya, GEYİK Osman, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:170, ISBN:978-1-912503-85-8, Bölüm Sayfaları:141 -152

Reklamı Okumak, Reklamı Anlamak

Bölüm Adı:Reklamlar Üzerinden Tartışılan Erkeklik: Gillette ve Egard Reklamları Örneği, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Urzeni Yayınevi, Editör:Yakın, Mehmet, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:246, ISBN:978-605-7941-30-5, Bölüm Sayfaları:129 -148

Medya ve Beden

Bölüm Adı:Dijital Reklamcılıkta Haz Nesnesi Olarak Erkek Bedeni: Biscolata Carlos Uygulaması Üzerine Eleştirel Bir Söylem, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Detay, Editör:KURUOĞLU Huriye, TÖRE ÖZSEL Kadriye, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:321, ISBN:9786052540527, Bölüm Sayfaları:276 -299

İletişimde Serbest Yazılar

Bölüm Adı:Reklamda Algı Yönetimi, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Literatürk Academia, Editör:PİRA, Aylin, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-337-113-7, Bölüm Sayfaları:399 -422

Stratejik Dijital Pazarlama

Bölüm Adı:Dijital Pazarlama Stratejileri, BİLİS ALİ EMRE, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Beta, Editör:Bil Erkan, Özdemir Erkan, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:245, ISBN:978 – 625 – 436 – 040 – 4, Bölüm Sayfaları:21 -46

Reklam Ajansı Yönetimi

Editör: Yakın Mehmet, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6

Sporda Reklamcılık ve Yönetimi

Editör:Yakın, Mehmet, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8

İletişimde Post Yazılar

Bölüm Adı:Postmodern Pazarlama Çağında Reklam Anlayışında Meydana Gelen Değişim, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Literatürk Academia, Editör:Pira, Aylin, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-337-109-0, Bölüm Sayfaları:487 -514

İletişimde Sosyal Medya Sosyal Medyada İletişim

Bölüm Adı:Sosyal Medyada Kimlik Temsilinin Mekan Üzerinden Okunması: Foursquare, UĞURLU AKBAŞ ÖZGE,YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Kalkedon Yayınları, Editör:Özlem Oğuzhan, Basım sayısı:1, ISBN:9786054979318, Bölüm Sayfaları:199 -240

Bilgi İletişim Teknolojileri ve Yansımaları

Bölüm Adı:Bilgi İletişim Teknolojileri ve Medya, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Nobel Yayınları, Editör:ZEKİYE BERİL AKINCI VURAL, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:260, ISBN:9755918787

İletişime Yeni Yaklaşımlar

Bölüm Adı:Geçmişten Günümüze Erkeklik Rolü Algısı, YAKIN MEHMET, Yayın Yeri:Nobel Yayınları , Editör:Gürüz, Demet; Temel, Ayşen , Basım sayısı:1, ISBN:975-591-855-8,

Dr. Öğr. Üyesi Aslı Burcu Toku

Medya ve Öteki

Bölüm Adı:Ötekileştirmede İtici Bir Güç Olarak Reklam, GÜLER ASLI BURCU, Yayın Yeri:Eğitim Yayınları, Editör:Akdal Tuğba, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:176, ISBN:978-625-8108-06-4, Bölüm Sayfaları:101 -121

Disiplinlerarası Bakış Açısıyla Medya

Bölüm Adı:Sinoptik Bir Gözetim Aracı Olarak Medya ve Modaya Etkisi, GÜLER ASLI BURCU, Yayın Yeri:Hiperlink, Editör:Yakın Mehmet, Özdoyran Güven, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:278, ISBN:978-625-7402-60-6, Bölüm Sayfaları:185 -200

Yeni Medya Üzerine İletişim Çalışmaları

Bölüm Adı:Sosyal Medya Perspektifinden Parasosyal Etkileşim, GÜLER ASLI BURCU, Yayın Yeri:Efe Akademi, Editör:Dumanlı Kürkçü, Duygu, Basım sayısı:1, Sayfa sayısı:234, ISBN:978-625-7601-73-3, Bölüm Sayfaları:203 -230

Dijital Reklamcılık Bize Ne Anlatır?

Bölüm Adı:Dikkat Ekonomisi Bağlamında Eş Zamanlı Medya Kullanımının Reklama Etkisi, GÜLER Aslı Burcu, Yayın Yeri:Urzeni, Editör:Yakın, Mehmet, Basım sayısı:1, ISBN:978-605-7941-31-2,

Reklam Ajansı Yönetimi

Bölüm Adı: Reklama Ajansı Türleri I: Tam hizmet Ajansı ve Butik Ajans, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6, Bölüm Sayfaları:209-228.

Reklam Ajansı Yönetimi

Bölüm Adı: Reklama Ajansı Türleri II: Uzman Ajans, Modüler Hizmet Ajansı, Rolodeks Ajans, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6, Bölüm Sayfaları:229-248.

Sporda Reklamcılık ve Yönetimi

Bölüm Adı: Spor Kulüplerinde Marka Yönetimi ve Reklam, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:141-158.

Sporda Reklamcılık ve Yönetimi

Bölüm Adı: Spor Kulüplerinde Kurumsal İletişim ve Reklam, TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:Yakın, Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:159-175.

Dijital Müzik ve Müziğin Dönüşümü

Bölüm adı: Reklam ve Müzik Birlikteliği,

TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Nobel Bilimsel Eserler, Editör:Karatay Serkan, Gezmen Başak,

A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-10

Bölüm Adı: İkea Etkisi’ne Reklam Yönlü Bir Yaklaşım,

TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Nobel Bilimsel Eserler, Editör: Peltekoğlu Filiz Balta, H. Çiftçi, Sayfa Sayısı: 772, ISBN: ISBN: 978-625-367-321-5, Bölüm Sayfaları:95-116

Pazarlama İletişimi ve Tüketici Davranışları

Bölüm adı: Tüketicilerin Webrooming ve Showrooming Davranışlarına İlişkin Kuramsal Bir Yaklaşım,

TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi, Editör: ERDOĞAN EDA BALKAŞ,

Gündelik Hayatta Dijital Çağın Yansımaları

Bölüm adı: Dijital Çağda Hawtorne Etkisinin Yansımaları,

TOKU ASLI BURCU, Yayın Yeri: Eğitim Yayınevi, Editör: MEVLÜDE BATUR,

Dr. Öğr. Üyesi Ufuk Törün

Tüm Yönleriyle Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik

Bölüm Adı: Gözetim Toplumlarında Bedenlerin Enforme Edilmesi ve Sağlık iletişiminin Rolü,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Akademisyen

Kitabevi, Editör: Yusuf Karaşin, Ali Mesut Temizer,

Barış Çalışmaları, Bölüm adı: Barışın Sembolleştirilmesi: Mitler ve Siyasal Söylemler,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri:Libre Yayınevi, Editör: ERHAN BÜYÜKAKINCI

Küreselleşme Kuramları 1

Bölüm adı: Küreselleşme ve Medya,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: Veysel Bozkurt

Covid-19 Pandemisinde Sağlık ve Toplum

Bölüm adı: Hakikat Ötesi Çağın Post Panoptik Gözetim Toplumlarında Post Pandemik Sürece Dair Bir İnceleme,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Efe Akademi Yayınları, Editör: Muhammed Sinan KARABIYIK, Yusuf Karaşin,

Sosyal Bilimlerde Toplumsal Sorunlara Bakış: Teorik Çalışmalar

Bölüm adı: Reklamların Kullandığı “Barış Dili”nin Yaratılmasına Yönelik Bir Saptama,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Efe Akademi Yayınları, Editör: Bora Öçal,

Dijital Dünyada Medyanın Yapısal Dönüşümü Kitabı

Bölüm adı: Dijital Aktivizmin Yeni Medyadaki Protest Yüzü: Kültür Bozumunun Etkisi,

TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Platanus Publishing, Editör: Erdoğan Murat,

Dijital Perspektifte Tüketici Manipülasyonu Değerlendirmeleri

Bölüm adı: Postmodern Çağda Tüketim Kültürünün Kaldıracı Olarak Mekan, Medya ve İnsan,

TÖRÜN Ufuk, Yayın Yeri: Nobel Yayınevi, Editör: Meysure Evren Çelik Sütiçer

Arş. Gör. Sevda Orha Hazar

A’dan Z’ye İletişim Çalışmaları-8

Bölüm adı: Halkla İlişkiler Perspektifi Üzerinden Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerine Yönelik Bir İnceleme,

Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri İksad Yayınları, Editör:YENGİN Deniz, ÇİFTÇİ Hasan, Sayfa Sayısı:760, ISBN: ISBN: 978-625-6955-35-6, Bölüm Sayfaları:527-546

Reklam Ajansı Yönetimi

Bölüm adı: Ajans Kavramı ve Türleri,

Orha Sevda, Yayın Yeri: Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör:YAKIN Mehmet, Sayfa Sayısı:290, ISBN: 978-605-7894-36-6, Bölüm Sayfaları:4-24

Sporda Reklamcılık ve Yönetimi

Bölüm Adı: E-Spor ve Reklam,

Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları,

Editör:YAKIN Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:119-140

Sporda Reklamcılık ve Yönetimi

Bölüm Adı: Reklam Spor Etkileşimi,

Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları, Editör: YAKIN Mehmet, Sayfa Sayısı:311, ISBN: 978-625-8001-35-8, Bölüm Sayfaları:249-270

İletişimin Yöneticisi Halkla İlişkiler

Bölüm Adı:Genç Cumhuriyet Kimliğinin Benimsetilmesi Sürecinde Köy Enstitüleri’nin Halkla İlişkiler Perspektifinden İncelenmesi,

Erdinç Ece Doğan, Demirel Ege Simge, Yılmaz Esra, Mutlu Seda, Hazar Sevda Orha, Akyıldız Sevim, Yayın Yeri: Himalaya Yayınevi, Editör:ÖZGEN Ebru

İletişimin Yöneticisi Halkla İlişkiler

Bölüm Adı: Türkiye’de Halkla İlişkiler Disiplinine Eleştirel Bir Bakış: 1995-2020 Yılları Arası Makalelerin incelenmesi,

Erdinç Ece Doğan, Demirel Ege Simge, Yılmaz Esra, Mutlu Seda, Hazar Sevda Orha, Akyıldız Sevim, Yayın Yeri: Himalaya Yayınevi, Editör:ÖZGEN Ebru,

A’dan Z’ye iletişim Çalışmaları-7

Bölüm adı. SPOR SPONSORLUĞUNUN HABER METİNLERİ ÜZERİNDEN ANALİZİ,

Kortak İrem Yeniceler, Hazar Sevda Orha, Neşeli Duygu, Yayın Yeri İksad Yayınları, Editör:ÇİFTÇİ Hasan, ILGIN Hicran Özlem, Sayfa Sayısı:610, ISBN: ISBN: 978-625-8213-95-9, Bölüm Sayfaları: 379-398

Yeni Medya Üzerine İletişim Çalışmaları

Bölüm adı: Yeni Medyada Kriz Yönetimi,

Hazar Sevda Orha, Yayın Yeri Efe Akademi Yayınları, Editör:KÜRKÇÜ Duygu Dumanlı

MAKALELER

 

Prof. Dr. Ayhan Biber

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Doç. Dr. Mehmet Yakın

 

 

 

 

MEHMET YAKIN , Yayın Yeri:İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , 2018

 

 

 

MEHMET YAKIN , Yayın Yeri:İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi , 2018

 

Dr. Öğr Üyesi Aslı Burcu Toku

 

  • Diderot Etkisi Perspektifinden Pazarlama İletişimi Elemanlarının Anlamlandırılması. Aslı Burcu TOKU, Öneri Dergisi, 2023

 

 

 

 

 

 

 

 

Arş. Gör. Sevda Orha Hazar

 

  • Marka İletişim Faaliyetlerinde Sosyal Medya Kullanımı, Sevda Orha Hazar, Yayın Yeri: Yeni Yüzyıl’da iletişim Çalışmaları Dergisi, 2023

 

  • Kurumsal Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Entegre Raporlama: Allianz Türkiye Örneği, Sevda Orha Hazar, Yayın Yeri: İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 2023

 

Arş. Gör. Esra Çınar

 

  • Siyasal İletişim ve Nefret Söylemi̇: 2019 İstanbul Yerel Seçimleri, Çınar Esra, Yayın Yeri: İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 2022

BİLDİRİLER

Prof. Dr. Ayhan Biber

 

 

 

 

 

 

 

Doç. Dr. Mehmet Yakın

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dr. Öğr. Üyesi Ufuk Törün

 

  • Göç İle Gelen Emeğin Feminizasynu ve Güvenlik Endişelerine BAN-OPTİK Çerçeveden Bakmak, TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: İstanbul Rumeli Üniversitesi 2. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Göç Kongresi,
  • Sembollerde Barışı Yorumlamak: Siyasal İletişimde Toplumsal Aktivizm, TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Karadeniz Teknik Üniversitesi 2. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Kongresi,

 

  • Siyasal Aktivizmde Yeni Medyanın Rolü, TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Karadeniz Teknik Üniversitesi 3. Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Kongresi,

 

  • Dijitalleşen Çağda Sosyal Medyada Bir “Ben” Yaratmak, TÖRÜN UFUK, Yayın Yeri: Üsküdar Üniversitesi, Dijital Çağda İletişim Eğitimi Sempozyumu,

 

Arş. Gör. Sevda Orha Hazar

 

 

 

 

  • Kurumsal İletişim Faaliyetleri Kapsamında Dijital Kanalların Kullanımı: Yurtiçi Kargo Firmasına Yönelik Bir Analiz, SEVDA ORHA HAZAR(18.05.2023 – 18.05.2023), Yayın Yeri:10.Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, 2023

 

 

Arş. Gör. Esra Çınar

 

 

 

Gözetim Toplumunda Gezginin Deneyimi: Ruhi Çenet Medya Örneğiyle Flaneur Ve Sinoptikon, ESRA ÇINAR (11.05.2023 ) , Yayın Yeri:I. Uluslararası İletişim, Dijitalleşme Ve Toplum Sempozyumu, 2023.

Bölüm Hakkında

Fakülte Duyuruları



İstanbul Arel Üniversitesi

Duyurular, Haberler, Etkinlikler

Arel Duyurular


 

 

Arel Etkinlikler


 

 

Basında Arel


 

 

Arel Haberler